Ahlan Wasahlan

~Teman Sejagat~

Tuesday, 8 January 2013

~Rindu pada dia....~

9.38 p.m.
8 Januari 2013

Assalamualaikum...

     Hari ini, badan rasa penat yang amat. Entahlah...padahal, pergi exam je pun. Mungkin sebab nikmat sakit yang Allah anugerahkan ni :')

     Entry kali ni, naz nak bercerita sikit tentang sesuatu. Tentang satu perasaan..RINDU... Hati ni rasa terpanggil untuk mengHUPDATE blog tentang perasaan yang satu ni. Sepanjang minggu, rasa rindu dalam hati ni sangat menebal terhadap seseorang yang naz amat SAYANGI..Dia sangat istimewa dalam hidup ni..

     Seorang lelaki..sangat memanjakan naz. Hanya Allah yang tahu, betapa bertuahnya hamba berdosa ni dihadirkan seorang hero seperti dia. Sedang diri ini stress, bila terdengar sahaja suara dia, stress itu boleh hilang sendiri. Boleh bayang betapa kuatnya rasa kasih, rasa sayang pada dia.

    Masih membilang hari untuk bertemu dia. Tak sabar rasanya.. saat ni, segala bagai kenangan la keluar dari kepala hotak. Selalu kejutkan bangun pagi-pagi. Selalu je mengusik tak tentu hala..haha..sangat rindukan semua tu. Kami berjauhan, sebab naz sedang berjihad menuntut ilmu di bumi Perlis.

    Saat susah senang, dia SELALU ADA. Naz suka bermanja dengan dia. Memang tak sah kalau tak bermanja. Biasa la..haha.. Tapi, sejak berjauhan, sekali sekala je dapat manja-manja dengan dia. Dengar je suara dia kat telefon, konpem2 la RINDU yang amat sangat.

    Setiap kali tengok orang lain, kadang-kadang naz akan teringatkan dia. Lepas tu, air mata mula la mengalir. Cepat-cepat dail nombor dia. Tapi jarang sangat dapat berbual. Dia sibuk.

     Tapi, sesibuk manapun dia, dia tetap ada masa untuk naz. Nak tahu sebab apa dia sanggup luangkan masa untuk naz?? Sebab naz adalah anak kesayangan dia.. (^_^) RINDU sangat-sangat kat ABAH..

    Allahurabbi....kadang-kadang, perasaan rindu ni terbawa-bawa sampai dalam mimpi. Dah homesick sangat-sangat nie. Still counting nak balik rumah Jumaat nanti(11 januari 2013). Insya-Allah, masih panjang umur untuk bertemu.

    Moga Allah limpahkan kesihatan buatnya untuk terus menjadi seorang AYAH yang baik untuk anak-anak dia. Moga Allah limpahkan rezeki buat kami sekeluarga. Moga Allah panjangkan umurnya untuk terus menjadi hambaNYA yang soleh dan moga Allah berikan kami HIDAYAH untuk terus berada di landasan yang benar...

~Allahuakbar!!!~

MAWADDAH WARAHMAH...IMPIAN KAMI (^_^)


Gambar raya 2012 : Abah dan Mak :-)

Atas ribaan abah. Masa kecik-kecik dlu. (^_^)


4 comments:

  1. rindu kat abah jugak... :)..

    ReplyDelete
  2. awak la balik...saya lama lg....ada 3p....km slam kat orang kg..hahah.......

    ReplyDelete