Ahlan Wasahlan

~Teman Sejagat~

Wednesday 11 January 2012

~Tentang Jodohku~

●/
/
▌♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪(¯`*•.¸,¤°´`°¤,¸.•*´¯)♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪
CINTAILAH Seseorang atas DASAR Siapa DIA Sekarang dan Bukan Siapa dia Sebelumnya... kisah SILAM tak perlu diUngkit lagi Sekiranya kamu mencintainya kerana ALLAH... Terimalah Kekurangan dan Bersyukurlah dengan Kelebihan dia.. Persamaan membina Keserasian, Perbezaan itu Melengkapkan..
`•.¸.¸¸.•*

 
“Bismillaahir Rahmaanir Rahiim....

♥ Ya Rabb,,,
Izinkan aku menjadi sekuntum bunga,
Yang dihiasi dgn kelopak AKHLAQ mulia,
Harum wanginya dengan ILMU AGAMA,
Cantiknya karna IMAN & TAQWA,



ღ☆ღ*ღ☆ღ*ღ☆ღ

Namun keindahan zahirnya aku simpan rapi,
Biar menjadi rahsia yg kekal abadi,
Bukan perhatian mata ajnabi,
Yang menjadi puncak fitnah hati,,
(^_^)

Saya x bangga kalo pasangan saya ada Master @ PhD pun..
Saya x bangga kalo pasangan saya belajar di luar negara pun..
Saya x bangga kalo pasangan saya bergaji besar pun...
Saya x bangga kalo pasangan saya cantik @ hensem sgt pun...

Tapi,saya akan BANGGA jika dia ADA AGAMA dan dia AMALKANNYA..♥



Andai Jodohmu belum tiba..Jangan Ditanya kenapa..
Tapi yakinkan hati....bahawa Adam yang kau nantikan itu sedang membina Sahsiah & Peribadinya..
Dia sedang berusaha Membina kepimpinan dalam dirinya agar nanti kau Selamat dalam Lindungannya ...
Adam itu pasti akan Hadir bagi melengkapkanmu nanti...
Bersabarlah kerana bila tiba masanya...
Allah sendiri yang akan menghantar Jodoh itu padamu...
Di Saat yang Tepat..dengan Insan yang Tepat..& di Pelabuhan yang Tepat..♥

 



No comments:

Post a Comment